Общо показвания

понеделник, 3 ноември 2014 г.

Кофти ден




  Всеки има кофти ден, по някой път. Аз също имах кофти ден, не можах да си обърша добре задника. Тоест, аз не знаех, че не съм си обърсал добре задника. мислех, че съм. По принцип, трябваше това да бъде хубав ден, защото се уредих да правя секс. Както и да е, излязохме да пийнем, пообиколихме клубовете... Няколко часа по-късно и тя кляка пред мен и почва да ми разкопчава панталона. Гащите ми се свличат на глезените. Тогава двамата поглеждаме надолу и аз разбирам, че не съм си обърсал добре задника. Тя също. Имам предвид, не, че и тя не си е обърсала нейния, а че разбира, че аз не съм. Грешката ми беше, че се опитах да замажа положението: „Добре, добре, сега ще отида да ги накисна в мивката. Не мърдай от тук. Стой на колене. Веднага се връщам.” Сори.
Така че ако преди секс ви се налага да ползвате тоалетната, не пестете хартията. Продължавайте да бършете, докато не спрете да виждате кафяво. Защото, това може да ви коства връзката.

   Но не винаги живота е такъв, имал съм и някой и друг късметлийски ден. Например 5-ти септ. 2012 -та. Първо намерих на улицата неразпечатан пакет “Мелник“. Не съм пушач, но понеже е на далавера, взех си бира, седнах на една кашпа и една след друга изпуших всичките цигари. Голям кеф, макар че цяла вечер ме боля главата и повръщах! Но това не е всичко. После като се прибирах по линията на електричката за Перник, попаднах на едно момиче, което си лежеше направо на траверсите. Страхотна красавица! И какво мислите, възползвах се - чуках я докато се стъмни. Страхотно, мога да кажа, най-добрия секс в живота ми, чак се претрих. Но и това все още не е нищо: Аз исках да правим орална любов, но тя не можеше, защото влака беше минал през шията и и нямаше глава. Но после, като се загащих и си тръгнах я намерих след 50-тина метра в храстите, и ми направи свирка. Даже си я отнесох в найлонова торбичка в къщи. Но фризера се развали и скоро с приятелите я погребахме. Хе, иначе да знаете какви купони бяха! Като рекламата на Каменица, дето мъжете знаят защо.
Освен това се оказа, че е с изкуствени цици и аз ги взех. Искам да кажа, защо да не ги сложа на Коледа под елхата и да зарадвам някой, ако открия дотогава подходящата жена? Те са си направо като нови.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар