Общо показвания

понеделник, 15 юли 2019 г.

Мениджмънт на любовните връзки






Мениджмънт на любовните връзки

* мениджмънт:  координирането на човешките усилия за постигане на заложените цели, използвайки ефективно наличните ресурси.


Знам че повечето от вас няма да са съгласни с мен, но ето какво мисля: ухажването това е (ВРК) високо рисково капиталовложение. Отвратително е, че постоянно трябва да харчим пари за да можем да имаме връзка. При това много често те не се получават. И кой е виновен за това? Никой. Мисля си, че за наша защита е нужно да има някаква система за застраховане в ухажването. Според мен това трябва да бъде на принципа на букинга на хотелска стая или нещо подобно. Ето, ние започваме да се срещаме и веднага след както започнем да излизаме ти депозираш от картата си някаква сума на съхранение в обща сметка. И ако след 2 или 3 седмици не искаш да се виждаме повече, аз поглеждам разходите и ти предоставям листа с разпечатката: „Окей, 750 лева за такси, вечери, кино, театър, забавления… Значи твоят дял е точно 375. Набери пина на пос терминала и подпиши разписката, ако обичаш. Благодаря, това беше всичко.“
Наистина не мога да разбера защо аз да съм длъжен да харча с кръв, пот и риск изкараните си пари само за да разбера, че не се получава. Това е просто ненормално и не ме интересува какво смята обществото за джентълменството. А какво да кажем за борбата за равенство на половете? Аз даже съм на мнение, че ако човек е извел 3 пъти жена на обяд или вечеря и тя го е зарязала, той има право да се обади в полицията и да поиска прокуратурата да и повдигне обвинения. Трябва да има финансова отчетност в една връзка. Защото иначе ще стане като с държавния бюджет, не се знае кой пие и кой плащa!
По правило флиртовете не са добра инвестиция,  трябва да има гаранционен фонд.
Разбира се застраховката трябва да е двупосочна. Ако жена е започнала връзка с мъж, но се окаже, че той е некадърник в леглото, дребнав като пишката си скандалджия, мързелив пияница, който в периода на ухажването се е преструвал на почтен и работлив, а тя е заложила авторитета си и го е запознала с приятелите си, със семейството си и т.н. Би следвало моралните ѝ и физически щети от общуването с него също да бъдат възместявани от гаранционния фонд. 

И другото което намирам за важно – секса. Знаете ли, аз съм романтичен джентълмен, но за мен е важно да правиш секс на първа среща с човека към който може би имаш сериозни намерения. Първо чукането, после цветята, комплиментите и всичко останало. Ще ви обясня така че да ме разберете: никой не би желал да излиза с някой в продължение на седмици и месеци, само за да разбере на края, че партньора му си пада по тройки с непълнолетни пакистанци + дого аржентино. Кой какво харесва в секса, това трябва да се изясни веднага. Веднъж ухажвах една …. добре, после ще довърша за нея. Само ще спомена, че освен актриса се оказа и лесбийка и трябваше да изучавам тайните на някакъв клиторен оргазъм, дойде ми в повече! И освен това имаше доста студени крака. Ама казвайте ги навреме тия работи, де!


секс

Няма коментари:

Публикуване на коментар