Общо показвания

петък, 31 януари 2014 г.

Конспирацията Ада


Все ми е тая какво казва Библията за живота след смъртта. Защото съм атеист.  Когато му дойде времето нито ще се разкайвам, нито ще ме е страх да умра. Отдавна мразя всеки шибан ден прекаран на тая ненормална планета. Но осъзнавам, че живея в православна страна и изцяло поддържам правото на всеки да изповядва каквато религиозност намери за добре. Но моля ви, знайте, че не сте прави, това е смешно, о’кей?
Няма да попаднете  в страната на чудесата след смъртта, независимо вярвате ли го или не. Аз знам какво ще стане с мен и го приемам – ще гния в земята, даже не предполагайки, че съм мъртъв. Но не защото съм бил атеист. Знаете ли защо? – щото ще съм шибан мъртвец!
Вярващите се тревожат какво ще стане след смъртта им, защото мислят, че има рай, където искат да попаднат. А щом има рай би трябвало да има и Ад, нали така?. И всички които са чели Библията допускат, че са сътворили в живота си достатъчно лайна за да попаднат точно там. И от тези мисли с напредването на възрастта човек се чувства крайно неприятно.
Но аз не искам да попадам в рая. Даже той със сигурност да съществува нямам работа там. Вижда ми се скучно място. Библията нарича Рая „Място на вечно блаженство”. Но аз не знам нещо което да е вечно и да не ти писне. Отначало ще се покефиш малко и после – кур, разбираш, че си преебан.
А какво се предполага да е Ада: катран, огън и жупел и вечна агония. Така е написано в Библията. Книгата на Бога. Доколкто на мен ми е известно Сатаната досега не е публикувал книги? В дадения случай не знаем неговата версия. Според мен в този спор между Бог и Дявола Дявола се проявява доста по-достойно. Бог пише против него всякакви ужасии, а той: „Не ми дреме какво говориш против мен, приятел. Няма да коментирам. Ще се държа на положение.”
Дайте да поразсъждаваме логично. Е, това не най-любимото занимание на вярващите, разбира се, вярата не включва логиката, но... Огън, катран и вечни мъки. По описанието, дадено в Библията Адът изглежда точно така. Сега вижте, Бог управлява цялата Вселена с изключение на това място наречено Ад, така наречения Пъкъл. То е под юрисдикция на неговият смъртен враг Дявола. Нали така? И ако човек греши след смъртта попада в Ада. А сега се замислете: лъгали сте, мамили сте, крали и въобще сте били пълен изрод  цял шибан живот... Защо тогава Сатаната да ви наказва? Вие сте едно от неговите момчета. Защо да се държи кофти с вас? Там при него ще има пиене и курви с кока между циците, щото се съмнявам, че курвите попадат в рая. Едва ли св. Петър откривайки райските двери посреща праведниците с думите: „ Човече, ти води праведен живот! Виждаш ли ония с големите цици? Влизай, синко, забавлявай се!”
Не. За това е цялата пропаганда, за да държат досадниците по-далеч от Ада и вътре да не става пренаселено.

Джим Джефрис.


Няма коментари:

Публикуване на коментар