Общо показвания

понеделник, 24 юни 2013 г.

Полет над кукувиче гнездо








Един познат комик ми вика: "Реших да постъпя в клиника, човече, ваксам по 10 чикии на денонощие!". И аз си мисля: "Добрe де, Боби, когато стигна до 7 не си 
ли каза: "Хм, работите на отиват на добре"?


Искам да ви запозная с този разрушителен и деструктивен екземпляр, който все още се мотае свободно из града. Така нареченият стендъп комик Боби Тодоров – мерцедесът на забавлението.
Ако трябва да създам - а вероятно вече се налага - комедиен персонаж от образа на този човек сигурно ще го кръстя Shaking hand, Ротативката, Едноръкия бандит или нещо такова, сещате се.

Ето диалога, сцена 1: " Докторе, искам да ми ампутираш едната ръка. – Защо да направя това? – Ами прекалявам с лъскането. Вманиачен онанист съм. – Ъхъ, и коя от двете да бъде? – Точно това е проблема. Нали знаете Библията: "Ако ръката ти те съблазнява по-добре я отрежи и т.н." Но си мисля, добре, да речем, че я отрежа, и после се поддам на изкушението с другата... нея с коя ръка да я отрежа, нали вече ще съм еднорък? – Тогава, ако искате да премахнем направо причината. Да отрежем злото от корен – Какво? - Мога да ви ампутирам пениса. – Хей, не се бях сетил! Става. Но ми оставете 1 топка за да си играя.

И тъй, Боби Тодоров "Гъсеницата"- stand-up comedian. Хубаво е да гледате негови изпълнения: светът през гледната точка на пълен идиот. Ето го, изглежда като стереотип на някой саксуално малтретиран. Откъде се познава, че е идиот? Ами вижте го, той дори не е симетричен! А тази мутра. Ако се залежи в реанимацията с това изражение на лицето до седмица ще му изключат щепсела. Този може да  позира като жив модел на паметник на онаниста, от онези дето се боядисват със спрей и плашат минувачите. 
Нали знаете как хората прибягват до разни хитрости когато много искат да ваксат бастуна: сядат си на ръката да изтръпне и такива работи. Е този  се промъкнал в моргата и задигнал женски крайник. Това е живота, докато един яде дървото, друг го гали поривисто.

Впрочем, виждали ли сте онези надувами ръце в секс шоповете? Не разбирам, гумените жени служат да помогнат на мъжете които пътуват в командировки или не могат да си намират партньорки. Но какъв идиот трябва да си за да си купиш гумена ръка? Това е по-лошо и от путка-фенерче.

Сцена 2. Отива същия при доктора и казва: "Докторе искам да ми ампутирате ръката. – И защо искате да направя това? – Ами тоест да ми я смените с женска.” и му подава найлонов плик.

Вижте, мен ми е все тая, но ако хората спрат да се чукат след около 80 год. ще изчезнем всички. Което не е чак толкова лоша идея, може би онанизма ще спаси планетата.


to be continued

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар