Общо показвания

петък, 8 април 2011 г.

КРИМИНАЛНА ХРОНИКА (stand up)


КЛОЗЕТНИ ТАБЛОИДИ


- Гледате ли новини, обичате ли да следите пресата? Не че има нещо ново, но...от кое ви е страх повече, свинския грип, ешерихия коли или престъпността? Кой каза престъпността? Правилно - първите две може и да са много опасни, обаче едва ли са по-яки от министър председателя! Toй е от Герб.

- А иначе всеки ден едно и също: наркотици, катастрофи, престрелки, корупция, убийства, кражби... ужас, казвам ви нещо става там навън! Така че, моля ви, ако ви се налага да излизате по работа, звъннете на Цветанов щом се приберете, че да се успокои. Уверявам ви той много се тревожи. Чухте ли, непременно ударете една шайба, please. Или му пишете на и-мейла.

- Така е, в опасни времена живеем. Ще ви кажа какво правя аз като ми се налага да се придвижвам по улиците късно вечер. Лигавя се. Точно така, като олигофрен - обличам се подходящо и се оплесквам с лиги. Което е неприятна, но наистина продуктивна стратегия,. Животните също я използват, нарича се мимикрия. А като брадясам вместо да ме обират някой минувачи дори ми дават и монети. Щом стигна в къщи, измивам си лицето и сядам пред телевизора - да видя кой е извадил късмет да остане жив и кой вече не е.

- Ще поразсъждавам: Ами не че е теоритично невъзможно, но няма как на практика правителството да се справи с престъпността. Е, може и да искат, може и да знаят начин, но помислете, ако го приложат, не само, че няма да си напълнят партийните каси ами и престъпниците ще трябва да минат на социални помощи, а това ще изтощи бюджета. Не става, твърде много са, изключено... Не знам, така като ги гледам...Не-не, не искам да обиждам управляващите, стараят се, личи си, правят к'вото могат...за това ще кажа само две думи за правителството: "Свински грип".

- Разбирате ли, на мен просто ми омръзна всеки пък когато майка ми слиза да пазарува в магазинчето отсреща да крещи от входа: "Кузмо! Ей Кузмо, прикривай ме! Прикривай ме от балкона!"

- Нали знаете как понякога се стреля по улиците нощем, чували сте пукотевиците. Е, в такива случай аз успокоявам съседката: "Не се притеснявай Цонке, хайде, ела под юргана, обикновено разчистване на сметки. Нищо сериозно, утре ще разберем от телевизията..." Даа, дълбочината на житейския идиотизъм не спира да ме удивлява!

- Но пък не е зле човек да притежава оръжие, нали така? най-вече за самозащита. Защото като поразмислиш, все пак по-добре е да те съдят някакви корумпирани тъпаци, отколкото други да ти носят ковчега. И ако това ви се вижда странно... е, търсете причината в живота, не у мен.

- Обадеждаващото все пак е, че според някакви статистики имало спад в нивото на престъпността. Е, имам предвид най-вече отвличанията, особено в последно време, откакто Бойко стана официален бодигард на олигархията...Което значи, че голям процент от нас все още имат шанса да се приберат довечера при близките си живи. Ето ви добра новина. Чудесно, отдавна беше време за добри новини!

- Едно забавно нещо ще ви кажа (в случай, че още ме четете), но не е зле да го приемете сериозно: Ако оцелеем и при това правителство значи всички сме по-хитри от смъртта. Бин-гоо! Добре дошли в клуба на късметлиите. Защото, чудя се отдавна...мислите ли, че животът ви съдържа какъвто и да е смисъл в очите на управляващите, освен минимален и то за данъчното управление? Имам предположения, но все още не знам? Демокрация, електорат?...Оставете тия глупости, ние сме хранителна верига.

- Но, моля ви, моля ви, да не си помислите нещо, никого не критикувам. Всъщност аз дори харесвам политическата класа. Даже умирам от радост когато се сетя, че парите от данъците ми отиват право в техните джобове. Нарича се "субсидия". И винаги гласувам.

- Хм, не знам защо, но чувал съм и доста необосновани обвинения към тях: били крадци, измамници, хомосексуалисти...Добре, къде са фактите? Истината е...е, не, че политиците не могат да живеят без да вършат престъпления. Просто не винаги успяват да спазват закона. Какво толкова, хора сме, случва се на всеки. И това ли ще го правим на проблем?

- Обаче знаете ли аз какво направих: не успях да засадя картофи, така че тази година си платих данъците с пари от "Монополи" и сега моля ви се, някакви там искат да ме съдят! Писах им: "Как така ще са фалшиви? Просто, ами не сте ли виждали пари с плацебо ефект? А? Като финансовата политика на правителството. Плацебо пари. Много помагат ако караш на заплата. Почти колкото евтаназията. Питайте Дянков - същото е"... Макар че тоя номер едва ли ще мине за защитна теза - вече имам присъда за фалшифициране на люти чушки. Вземам обикновени чушки и ги подлютявам с чили. Далаверата не беше лоша, но, хванаха ме и ме съдиха. Слава Богу минах условно. Не знам какво още да кажа, но при тия данъци и такси не мислите ли, че всичко в живота трябва да е all inclusive - че то за нас след данъчните нищо не остава.

- Както и да е, знаете ли обаче кое е най-странното: докато седях и писах всичко това, изведнъж внезапно осъзнах, че всъщност май се сещам кой очисти Мишо бирата. Но не ме питайте, не мога, ако ви кажа после веднага ще трябва да ви ликвидирам! Така че, хайде, това беше всичко от мен. Сега ше се повеселя, смятам да прекарам останалата част от седмицата с ръка в панталона. Ами като не пускат без мангизи в "Kama sutra"... Bye-bye! И на вас приятен уйкенд!




Няма коментари:

Публикуване на коментар