Общо показвания

петък, 16 декември 2011 г.

Bang-Bang Pages (обновява се периодично)


Нямам мотивация за нищо друго освен да живея с кеф. И понеже това значи да се подигравам, е, някой ги чакат лоши времена. Все някога ще нацеля топката. Ако продължаваш да замахваш, накрая улучваш в центъра.
Последно предупреждение към онези дето mi дължат пари и се ебават с ме. Вече си избрах надгробна епитафия: "КОПЕЛЕТА МРЪСНИ, ИДВААААМ" Сега ще се опитам да ви разкажа играта.

РЕКЛАМА: Какво ще кажете за рекламите? Изнасилвали ли сте лап-топи? Няма да се учудя ако скоро почнете. Ще викажа бизнес за милиони: да почнете да проверявате истинноста на фактите в рекламите. Научно, с доказателства. И ПОСЛЕ ДА ГИ СЪДИТЕ. КРАЙНО ВРЕМЕ Е НЯКОЙ ХИТЪР АДВОКАТ ДА СЕ ЗАЕМЕ, ИЛИ ЩЕ ГО НАПРАВЯ АЗ.
Престанете с тия утопични глупости! Ето какво искам да видя - реклама в която някой умира.
Можеш да разбереш много за въжделенията на човечеството по рекламите му. Няма как да не се разсмееш на всичко това. Освен ако нямаш жестоко разстройство.

Майната ви, не искам "Derby Cola"! Къде е бозата от детството ми? Дайте ми я. Искам да я изпия всичката!
Козметика: Да се убеждават жените, че някаква там субстанция произвеждана от евтина конска урина на килограм е много полезна за красотата е добро постижение на рекламната и фармацефтичната индустрия, но не говори особено добре за жените. Ето за какво мечтая: телевизор, който онлайн да реже рекламите и да ги заменя с порно. Но като за последно, преди това искам да видя реклама в която някой който пробутва реклами бива содомизиран.

"Във всяка лъжа има капка истина" Не е вярно, в рекламата няма нито една. В това отношение съм твърд последовател на Чандлър: гледам ги внимателно, за да ги запомня, да не би евентуално да сбъркам и да си купя продукта.

Рекламист. Като чуя тая дума веднага си представям език забит дълбоко в нечии ректум и течаща от устата лига.

Хора които направо ненавиждам: Всички които ползват „Бинго софт ловли“ или някакъв подобен препарат! Чуйте това: „Мамо, да не крадеш парфюма ми?... Парфюма ми е... Спри! Ще е реклама“! Иде ми да ги убия тия. Но първо... абе много ще боли като им смъкна гащите!
Гледате ли телевизия? Имате ли и вие усещането като мен, че 95% от населението на земята непрекъснато пере? По-дяволите, къде толкова се цапат?
Живота ме научи, че всичко което упорито се рекламира, едва ли има кой знае каква стойност. Някъде да сте видели реклама на порно? Обаче всички гледат.

Ще ви докажа, че от гледане на реклами се откача и, че ми трябва психиатър: Мисля да си похарча парите за СТИН МОП и след това да видя дали с него могат да се извършват криминални нарушения. На цигарените кутий пише „Опасно за вашето здраве“, нали? А защо тогава преди рекламния блок не тече надпис: „Рекламите създават дебили и размекват мозъка“.
Ако сте идиот и смятате, че няма лоша реклама, стига името ви да е изписано правилно. Ами внимавайте да не объркат некролога ви.
Съвет: Много внимателно запомняйте какво рекламират по телевизията, записвайте си ако трябва.И после никога не си го купувайте. Това е най-доброто отмъщение.

Някой вярва ли на медиите? Съмнявам се. Да медиите не могат да ни кажат какво точно да мислим, но могат да ни натрапят за какво да мислим. Който си мисли, че новините са информация, а не стока... Естествено, че ще ни пробутат това което искат да знаеме.
Ако имаш нещастен живот защото си си губил времето и си гледал реклами по телевизията, ами тогава... така ти се пада!
Опитахте ли вече новият „ARIEL” с нова 3-но подобрена формула и тайна съставка? Ако не сте – недейте. По-добре си вземете слугиня. Ако си изберете готина, може и да я изчукате.
Не съм виждал нищо по-жалко откъм сюжет и реална полза ( имам предвид само за потребителя) от рекламата. Как свършва всичко – шепа зелен хайвер.

Изглежда в тази гилдия са събрани най-голямата група кретени/кратуни, но аз предпочитам да ги наричам интелектуален елит за да не дразня зеленчуците в полето.
Защо по дяволите увеличавате толкова звука? Колко силно мислите искам да чуя кое е най-доброто средство против запек? Трябва да сте идиоти по рождение.

„Секса продава“ Асоциирането на секса с рекламата до такава степен вече е проникнало в съзнанието ми, че вече като видя как щастливо семейство яде школад моментално си ги представям в групов домашен инцест.

Е добре, и аз написах рекламен текст, ето го: „Защо ви е да се самоубивате елате да вивеете в България. В живота на планетата Земя тук винаги е 3 и половина сутринта. Черната нощ на душата“ - TV. Реклама за евтаназия.

Ей, хора, току що чух камбанки и шум от копита по покрива. Което значи, че или съм Красимир Гергов или трябва да спра пиенето.

Предполагам, че нивото на тези продукти е много добро. Ако в главата си вместо мозък имаш лайна.

Ето още една-две добри идея. Измислих реклама за хот дог: „Ухапи кучето“.
Наистина, с моя гений, чудя се как още не съм станал копирайтър: „Прах за пране ОШО – пречиства душата“. Време е да им разкажа играта.
„Денят си отива, Джони Уокър идва. Keep walking. Пред вас остава само гроба“.
Цигари: „нали знаете какво пише на цигарите: „Пушенето убива“. Е, от 10 години всеки ден купувам по 2 кутий на баба си, а тя е още жива. Вече мисля да съдя тия мошенници производителите за подвеждаща реклама.

Активия: „Какво мислите за новата реклама на Активия? - С новата Активия вкусът е чудесен. ( Чак на другия ден...) На следващия ден направо ми иде да си оближа гъза... Трябва да го пробваш“. Е тоя номер много искам да го видя.

Толкова са безсмислени, че имам следната идея: показваме в кадър някаква много шарена кутия и озучаваме с текст: „Ей, нямаме никаква прадстава за какво става дума, но ето тоа е най-доброто. Купете си го непременно“!

Blockbuster: От братовчеда на Мартин Скорсезе, с участието на един съсед на Силвестър Сталоун, гледайте зашеметяващия трилър "Той живя една секунда повече". Мрачен ноар в който човек се събужда след нечовешки запой със свръхспособности и унищожава целия свят заради разправия с продавач на обувки.

Честно, не ви лъжа, всичко което казвам е истина. За това са измислени партиите, само те лъжат повече от рекламата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар